Τι είναι εκείνο που μας έμαθε η καραντίνα, κι εν γένει η κατάσταση με τον Covid-19;

«Η ποιότητα της ζωής μας δεν εξαρτάται τόσο απ’ αυτά που μας συμβαίνουν, αλλά περισσότερο από το πώς αντιδρούμε σ’ αυτά που μας συμβαίνουν».

Μέσα σε αυτό το ασταθές πλαίσιο, κληθήκαμε να αναδιαμορφώσουμε αυτά που θεωρούσαμε δεδομένα. Έτσι, ανακαλύπτουμε, με νέες συνθήκες, το momentum μέσα μας και γύρω μας.

Με μια σειρά από digital projects, σχεδιασμένα με πάθος κι όρεξη, απ’ όλη την ομάδα του ThinkBiz Academy 2020, σας προσκαλέσαμε να δημιουργήσουμε μαζί ένα διαφορετικό “Rising Momentum”.

Ξεκινήσαμε με τα Small Talks και τα blog posts, ώσπου ήρθε η στιγμή για…

Το πρώτο μας YouTube LIVE.

Το Σάββατο 02 Μαΐου, είχαμε την τιμή να γνωρίσουμε τον Κώστα Χαμαλίδη, CEO της Digital Minds. Την συζήτηση, μαζί με τις ερωτήσεις του κοινού, συντόνισε η Ρόζα Τζίμα, Community Manager των ID-GC και βασική παρουσιάστρια του ThinkBiz Academy 2020.

Μέσα σε 52 πολύ ενδιαφέροντα λεπτά, μάθαμε ποιος είναι ο άνθρωπος πίσω από το πρώτο (και μεγαλύτερο) YouTube Partner Network στην Ελλάδα, με τι ασχολείται και ποιες είναι οι κύριες δραστηριότητες της εταιρείας που διευθύνει.

Επιπλέον, συζητήθηκε εάν η παγκόσμια πανδημία του κορωνοϊού έχει επηρεάσει, σε πρώτη φάση, τον χρόνο που ο μέσος χρήστης βλέπει YouTube, καθώς και, σε δεύτερη φάση, εάν και πως μπορεί να έχει επηρεάσει αυτό την Digital Minds.

Ποια είναι, όμως, μερικά σημεία που ξεχώρισαν απ’ τη συζήτηση;

#01. Η μουσική είναι με διαφορά το Nο1 σε επίπεδο κατανάλωσης, καθώς το YouTube θεωρείται, γι’ αυτό το περιεχόμενο, all time classic προορισμός.

#02. Τους τελευταίους τρεις μήνες, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έχουν αναπτυχθεί κατηγορίες οι οποίες παλαιότερα δεν ήταν τόσο δυναμικές, π.χ. της ειδησεογραφίας και της εκπαίδευσης, που στο YouTube δεν ήταν δυνατές κατηγορίες, τώρα έχουν ανέβει πάρα πολύ.

Τέτοιες ενδείξεις φανερώνουν τον πλουραλισμό όσον αφορά το κοινό που εντοπίζεται να αναζητά τέτοιου είδους περιεχόμενο, είτε στην πλατφόρμα του YouTube είτε στις υπόλοιπες πλατφόρμες.

#03. Με βάση τον πληθυσμό της, η Ελλάδα είναι η Nο2 χώρα παγκοσμίως η οποία καταναλώνει σε μεγάλο βαθμό περιεχόμενο μέσα απ’ το YouTube.

Ποια είναι η Nο1 χώρα σε κατανάλωση, επίσης με βάση τον πληθυσμό της; Η Σαουδική Αραβία.

#04. Παγκοσμίως έχει παρατηρηθεί ένας διπλασιασμός του χρόνου θέασης ανά χρήστη, αναλογικά με δεδομένα πριν της κρίσης του κορωνοϊού.

#05. Η Digital Minds συνεργάζεται αυτή τη στιγμή με περισσότερους από 800 content creators από χώρες όπως Ελλάδα, Τουρκία, Σουηδία, Βραζίλια κ.ά.

#06. H Κυριακή του Πάσχα υπήρξε η μέρα με το υψηλότερο επίπεδο viewership, συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια, καθώς, μόνο μέσα σε 24 ώρες, ξεπεράστηκαν τα 30 εκατομμύρια views.

#07. Πριν το live, κάναμε μια ερώτηση στο προφίλ μας στο Instagram σχετικά με το αν ήταν έτοιμη η Ελλάδα για το remote working. Είχαμε την ευχάριστη έκπληξη να μας δώσει μια απάντηση και ο Κωνσταντίνος Κίντζιος, Business Development Director του ReGeneration. Μας είπε ότι σε ατομικό επίπεδο ορισμένοι ήμασταν έτοιμοι, όχι όμως σε επίπεδο ομάδας. Μας προέτρεψε μάλιστα να ρωτήσουμε τον Κώστα Χαμαλίδη, για να μοιραστεί κι εκείνος τη γνώμη του.

Ο καλεσμένος μας συμφώνησε μαζί του κι ανέφερε ότι ο ελληνικός λαός κατάφερε να αφομοιώσει σχετικά γρήγορα το remote working, παρότι δεν υπήρχε προηγούμενη εμπειρία ή προετοιμασία για τους περισσότερους οργανισμούς.

Κατά τη διάρκεια του live, λάβαμε αρκετές και ενδιαφέρουσες ερωτήσεις από το κοινό μας. Πολλές απαντήθηκαν εκείνη τη στιγμή. Κάποιες, ωστόσο, δεν προλαβαίναμε να τις συμπεριλάβουμε.

Γι’ αυτό το λόγο, επικοινωνήσαμε με τον καλεσμένο μας μετά την ολοκλήρωση της live συζήτησης.

Ακολουθούν, λοιπόν, μερικές έξτρα απαντήσεις διά χειρός του Κώστα Χαμαλίδη.

1)    Τι οφέλη έχει πρακτικά ένας creator από τη συνεργασία του με την Digital Minds;

Οι creators που συνεργάζονται με την Digital Minds έχουν πλεονεκτήματα σε διάφορους τομείς μεταξύ άλλων:

  • Multi-Platform Distribution: δυνατότητα για να κατοχυρώνουν, προστατεύουν και αξιώνουν έσοδα από περισσότερες από 350 digital πλατφόρμες ανάλογα με το περιεχόμενο τους (YouTube, Tiktok, Instagram, Spotify, Apple Music, iTunes, Dailymotion κ.ά.)
  • Ενεργοποίηση του YouTube Content ID που τους επιτρέπει να κατοχυρώνουν το περιεχόμενο τους έναντι οποιουδήποτε χρήστη που αναπαράγει το περιεχόμενο τους στο YT.
  • Πρόσβαση σε μουσικές βιβλιοθήκες για την νόμιμη ηχητική επένδυση του content τους που επιπροσθέτως τους βοηθάει στην κατοχύρωση του περιεχομένου τους δίχως τεχνικές δυσκολίες.
  • Dedicated Account Manager με τον οποίο μπορούν να διαμορφώνουν τη στρατηγική του περιεχομένου τους.
  • Πρόσβαση στο studio της Digital Minds για την παραγωγή περιεχομένου.
  • Βοήθεια στην επίλυση όλων των τεχνικών προβλημάτων που προκύπτουν.
  • Συνεργασία με το εμπορικό τμήμα για την εξασφάλιση εμπορικών συνεργασιών.

2)    Ποιο πιστεύετε ότι είναι το μυστικό της επιτυχίας σας;

Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε καταφέρει να αναπτύξουμε μία ομάδα που δουλεύει με πάθος και εξειδίκευση στο τρόπο που διανέμεται, παράγεται και προωθείται το digital περιεχόμενο στις ψηφιακές πλατφόρμες. Έχουμε επενδύσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια σε τεχνολογία που μας επιτρέπει να διαχειριστούμε αποτελεσματικά το περιεχόμενο που παράγουν οι συνεργάτες μας. Μετά από 8 χρόνια πορείας συνεχίζουμε με ακόμα μεγαλύτερη όρεξη και ενθουσιασμό να είμαστε αφοσιωμένοι σε ένα οικοσύστημα που ταχύτατα εξελίσσεται και μαζί του εξελισσόμαστε και εμείς οι ίδιοι.

3)    Η αγορά της Ελλάδας είναι αυτό που περιμένατε;

Η Ελλάδα είναι μία αγορά με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά παρόλο που αντικειμενικά αποτελεί μία μικρή σε μέγεθος χώρα. Οι Έλληνες καταναλώνουν μαζικά περιεχόμενο στο YouTube και ενώ όλοι μας αντιλαμβανόμαστε ότι το κυρίαρχο κοινό αποτελεί το 16-24 και 25-39 παρατηρούμε τα τελευταία 2 χρόνια μία σημαντική ενίσχυση του χρόνου θέασης στο ηλιακιακό group 40+. Η κατανάλωση του περιεχομένου στα νεανικά κοινά γίνεται κατά 79% από το κινητό και στους 40+ περίπου στο 65%. Μουσική, entertainment περιεχόμενο και ταινίες αποτελούν τις κυρίαρχες κατηγορίες περιεχομένου που παρακολουθούν οι Έλληνες χρήστες του YouTube. Αναφορικά με τις υπόλοιπες streaming πλατφόρμες παρατηρούμε πως ο μέσος όρος ηλικίας ανεβαίνει, με τον κύριο όγκο του κοινού να είναι άνω των 30 ετών ειδικά όπου υπάρχει συνδρομή. Σε αυτές τις υπηρεσίες οι κυρίαρχες κατηγορίες content είναι η μουσική και ταινίες / σειρές.

Ακόμη, είχαμε και ένα special giveaway.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης δώθηκαν, με περιορισμένο χρόνο, δύο ευκαιρίες στο κοινό μας να σχολιάσουν στο chat. Έτσι, μπήκαν στην κλήρωση για πέντε συλλεκτικά Experience Boxes, γεμάτα δωράκια σχετικά με το ThinkBiz και τον Μηλοκλέφτη, ο οποίος είναι χορηγός μας για μια επιπλέον χρονιά.

Στο τέλος του live, μέσω τυχαίας διαλογής έγινε η κλήρωση και ανακοινώθηκαν οι τυχεροί νικητές με τους οποίους έχουμε ήδη επικοινωνήσει για τη δρομολόγηση του δώρου τους.

Εάν δεν κατάφερες να δεις τον Κώστα Χαμαλίδη live, ή απλά θες να το ξαναδείς, μπορείς να παρακολουθήσεις ολόκληρη τη συζήτηση στο παρακάτω βίντεο.

Ραντεβού στο επόμενο μας live! Μέχρι τότε μείνε συντονισμένος στα social media του ThinkBiz Academy (Facebook, Instagram, LinkedIn) και μάθε πρώτος για τα υπόλοιπα projects που τρέχουμε κάθε βδομάδα.

– Η ομάδα του ThinkBiz Academy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Subscribe to our

Newsletter

Signup now to receive latest news & exclusive ticket offers.

Made with   by

Copyright © 2020 ThinkBiz Academy. All Rights Reserved.